مجله اینترنتی باران

ساخت وبلاگ

شرایط و مزایای بیمه عمر ایران

به چند مورد از مهمترین مزایای طرح های بیمه عمر ایران اشاره می کنیم و شرایط آنها را نیز مشخص میکنیم:

1.      بیمه گذاران این اختیار را دارند تا حق بیمه خود را به صورت های زیر پرداخت کنند:

·        ۳ ماهه

·         ماهه

·        12 ماهه

2.      جالب است بدانید که در بیمه عمر ایران، این امکان وجود دارد که اندوخته بیمه‌نامه، سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تعلق بگیرد و این موضوع برای بسیاری از افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، مناسب است.

3.      بیمه گذار در تمامی طرح های بیمه عمر ایران میتواند در پایان مدت بیمه‌نامه، مجموع سرمایه خود را به صورت یکجا یا مستمری دریافت کند.

4.      در این بیمه، بر خلاف بسیاری از انواع بیمه های دیگر که امروزه وجود دارند، پوشش سرطان به عنوان یک پوشش مجزا ارائه می‌شود و در هیچ صورتی از پوشش بیماری‌های خاص محسوب نمیشود.

5.      بیمه گذاران می توانند از بدو تولد تا ۱۰۱ سالگی از مزایای بیمه عمر ایران استفاده کنند.

6.      مدت بیمه نامه بیمه عمر در مقایسه با تمامی پوشش های بیمه ای طولانی مدت تر است و این به نفع بیمه گذاران است. مدت بیمه نامه بیمه عمر ایران، حدود 5 تا 106 سال است.

 

مزایای طرح سپاس بیمه عمر ایران

از میان تمامی طرح های بیمه عمر ایران، طرح سپاس دارای طرفداران زیادی است و آمار فروش آن بسیار زیاد است؛ چرا که علاوه بر مزایای ذکر شده که در تمامی طرح های بیمه عمر وجود دارد، دارای مزایای دیگری نیز میباشد که به چند مورد از انها اشاره می کنیم:

1.      در این طرح، پوششی به نام جراحی و بستری تا سقف ۲۵ میلیون تومان وجود دارد که به بیمه گذاران ارائه میشود.

2.      افراد این این اختیار را دارند تا بر اساس تمکن مالی که دارند، حق بیمه خود را انتخاب و پرداخت نمایند.

بیمه بدنه ایران

 

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 182 تاريخ : جمعه 21 آذر 1399 ساعت: 6:06

بیمه عمر ایران چیست؟

 

شاید شما نیز در مورد بیمه عمر ایران چیزهای زیادی شنیده باشید اما به صورت دقیق با ان اشنایی نداشته باشید. بیمه عمر ایران یکی از قدیمی ترین و مشهورترین بیمه های شرکت بیمه میباشد که هنوز هم به ارائه خدمت رسانی به مردم می پردازد و تعداد زیادی از مردم ایران از مزایای فوق العاده این بیمه تاکنون برخوردار شده اند.

بیمه عمر ایران نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت های مختلف از دو بخش بسیار مهم تشکیل شده است:

1.      بخش سرمایه گذاری : افراد به طور طولانی مدت سرمایه خود را به شرکت بیمه میسپارند و از مزایای بهره مند میشوند.

2.      بخش پوشش بیمه ای : پوشش بیمه ای نیز مربوط به خدمات شرکت بیمه نسبت به بیمه گذاران میباشد.

 

 

پوشش های بیمه عمر ایران

پوشش های بیمه عمر ایران به طور خلاصه به موارد زیر تقسیم می شوند:

1.      پوشش فوت:

·        پرداخت سرمایه فوت عادی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

·         سرمایه فوت در اثر حادثه تا سقف یک میلیارد تومان توسط ذی‌نغعان تعیین شده در بیمه‌نامه.

2.      پوشش از کار افتادگی:

·        پرداخت غرامت ازکارافتادگی ناشی از حادثه.

·        به مدت زمان 10 سال

·        به میزان ۱ تا ۳ برابر آخرین حق بیمه پرداختی.

3.      پوشش امراض:

·        پرداخت تا سقف ۲۰ میلیون تومان

·        بصورت بلاعوض

·         در صورت مبتلا شدن فرد به بیماری‌های خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن.

4.      پوشش سرطان:

·        پرداخت تا سقف ۳۰ میلیون تومان

·        در صورت مبتلا شدن فرد بیمه‌شده به بیماری سرطان

·        به صورت بلاعوض

 

وام بیمه عمر ایران

یکی از مواردی که باعث شده است تا افراد زیادی برای استفاده از بیمه عمر ایران اقدام کنند ان است که در این نوع پوشش بیمه ای امکان دریافت وام برای افراد در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این وام، بیمه گذار باید حدودا دوسال بعد از شروع بیمه نامه خود اقدام نماید ت بتواند به اندازه 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه اش، وام دریافت نماید.

بیمه بدنه ایران

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 154 تاريخ : جمعه 21 آذر 1399 ساعت: 6:04

بیمه عمر ایران

آشنایی با طرح های بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران دارای طرح های بیمه ای مختلفی می باشد که در هر یک از آنها نیز خدمات بیمه ای جداگانه ای به بیمه گذاران ارائه میشود که به طور اختصار به چند مورد از پر طرفدارترین انها اشاره می کنیم.

 

 

بیمه تامین آتیه فرزندان

هدف این طرح بیمه عمر ایران، تامیین نیازهای فرزندان بیمه گذاران در سنین بزرگسالی است. این طرح بیمه ای حتی از بد تولد کودکان برای آنها قابل خریداری است. در چنین مواردی فرزند نمی تواند از پوشش بیمه ای این طرح در مدت بیمه نامه استفاده کند و از طرفی دیگر نیز دارای جنبه سرمایه گذاری و پس انداز نیز می باشد.

 

بیمه هزینه جهیزیه

پدر و مادر فرزندان دختر میتوانند با هدف تامین هزینه جهیزیه ، بیمه عمر ایران را در قالب بیمه جهیزیه تهیه نمایند و از مزایای ان استفاده کنند.

 

بیمه مان

یکی از انواع بیمه عمر ایران که طبق آمار و اطلاعات بدست آمده در سال های اخیر فروش زیادی را به خود اختصاص داده است، بیمه مان می باشد. بیمه مان در حقیقت همان بیمه عمر و سرمایه گذاری محسوب میشود که به افراد پوشش های بیمه ای همچون: فوت طبیعی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو ناشی از حادثه، ازکارافتادگی، هزینه پزشکی ناشی از حادثه و بیماری‌های خاص و.... را ارائه میدهد.

توجه داشته باشید که در طرح بیمه مان:

1.      امکان دریافت مستمری بازنشستگی بعد از ۵۰ سالگی وجود دارد.

2.      امکان پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بیمه وجود دارد.

3.        میزان مستمری قابل پرداخت به اندوخته و انتخاب فرد بستگی دارد.

 

طرح سپاس بیمه عمر ایران

طرح سپاس نیز یکی از پرفروش ترین طرح های بیمه عمر ایران محسوب می شود. در این طرح امکان پرداخت حق بیمه به صورت سالانه وجود درد. حداقل ترین مبلغی که باید در سال پرداخت شود، مبلغ 2 میلیون تومان است.

 

بیمه بدنه ایران

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 185 تاريخ : جمعه 21 آذر 1399 ساعت: 6:03

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه تا حد زیادی خسارات ناشی از وقوع حادثه برای خودرو را جبران میکند. بیمه بدنه ایران شرایط تخفیف مناسبی برای کاهش هزینه های پرداخت حق بیمه برای مشتریان این کارگزاری بیمه در نظر گرفته است. علاوه بر این شما می توانید هزینه های بیمه خود را به صورت قسطی پرداخت نمایید.

بیمه بدنه ایران

برای خودرو دو نوع بیمه وجود دارد. بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه. بیمه شخص ثالث بیمه ای اجباری است که در صورت وقوع تصادف از برگه بیمه شما برای پرداخت خسارت به طرف مقابل استفاده می شود. اما بیمه بدنه کاملا اختیاری است و خسارت های ناشی از حوادثی که ممکن است برای خودرو شما رخ دهد جبران می کند. همچنین اگر شما در یک تصادف مقصر باشید می توانید از بیمه بدنه برای تعمیر ماشین خود استفاده نمایید. بیمه بدنه ایران یکی از شرکت های بیمه است که خسارات ناشی از آسیب خودرو را برای شما جبران میکند.

هزینه بیمه بدنه ایران

هزینه بیمه بدنه خودرو به عوامل متعددی همچون مدل خودرو، سال ساخت و ... بستگی دارد. همچنین پوشش های اضافی که برای خودروی خود انتخاب می کنید در قیمت آن تاثیر گذار است. برای پرداخت هزینه بیمه بدنه ایران نیازی نیست که نگران باشید. هزینه بیمه بدنه در مقایسه با هزینه بیمه شخص ثالث کمتر است. همچنین شما می توانید مبلغ بیمه را به صورت چکی نیز پرداخت نمایید. در صورتی که شما از بیمه بدنه خود استفاده نکرده باشید در سال های بعد می توانید از تخفیف استفاده نمایید. تخفیف هایی که بیمه ایران در نظر گرفته است شامل تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر، تخفیف ویژه ایثارگران و هیئت علمی، تخفیف پرداخت نقدی و تخفیف گروهی بیمه بدنه می باشد.

 

 

برای تمدید بیمه بدنه ایران باید چه کاری انجام داد؟

برای تمدید بیمه بدنه قبل از تاریخ سررسید بیمه می توانید بدون بازدید خودرو، آن را بیمه نمایید. البته باید توجه داشته باشید که ارزش خودرو از 50 درصد بیمه نامه قبلی بیشتر نباشد.

از صحت بیمه بدنه ایران چگونه اطمینان حاصل کنیم؟

شما می توانید از سایت رسمی بیمه ایران یا سامانه استعلام بیمه بدنه ایران نسبت به درستی بیمه نامه خود اطمینان حاصل نمایید.

نمی توان وقوع حادثه را پیش بینی کرد اما می توان از قبل برای وقوع احتمالی آن چاره ای اندیشید. شما هم می توانید با تهیه بیمه بدنه ایران برای خودروی خود، خسارات ناشی از اتفاقات احتمالی را با صرف هزینه ای اندک، کاهش دهید.

 

 


مطالب مفید دیگر از وب

بیمه عمر ایران

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 17:28

بیمه بدنه ایران

خساراتی که به طور عمد به خودرو وارد میشود یا خسارت ناشی از آسیب هنگام مصرف مواد مخدر یا نوشیدنی های غیر مجاز شامل بیمه بدنه ایران نمی شود. شما می توانید بیمه بدنه خودروی خود را به شخص دیگری واگذار نمایید و یا با پرداخت مابه التفاوت آن را به خودروی جدید خود انتقال دهید.

 

چه حوادثی تحت پوشش بیمه بدنه ایران قرار نمی گیرند؟

  • بیمه بدنه ایران شامل جبران خسارت برای حوادثی است که به طور اتفاقی رخ می دهند و چنانچه به خاطر عدم مراقبت یا فرسودگی خودرو یا به صورت عمد خودرو آسیب ببیند نمی توانید از بیمه بدنه استفاده کنید.
  • لاستیک های خودرو شامل حال بیمه بدنه نمی شوند. تنها در صورتی که لاستیک ماشین در آتش سوزی دچار آسیب شود، 50 درصد خسارات ناشی از آن توسط بیمه ایران پرداخت خواهد شد.
  • چنانچه خودرو در اثر جنگ، شورش و انقلاب یا خسارات ناشی از انفجارهای هسته ای شامل آسیب شود، بیمه بدنه به آن تعلق نخواهد گرفت.
  • اگر راننده حین رانندگی از مواد مخدر یا مشروبات الکلی استفاده کرده و باعث آسیب خودرو شده باشد نمی تواند از بیمه بدنه ایران استفاده نماید.
  • بیمه گر خسارات ناشی از کاهش قیمت یا افت قیمت خودرو را پرداخت نخواهد کرد.

 

 

آیا می توان بیمه بدنه ایران را به فرد دیگری منتقل کرد؟

بله، چنانچه ماشین خود را فروخته اید می توانید بیمه بدنه ماشین را فسخ کنید و باقی حق بیمه خود را از کارگزار بیمه دریافت کنید. همچنین می توانید بیمه نامه را به مالک جدید خودرو انتقال دهید یا آن را برای خودرو جدید خود با محاسبه ما به التفاوت مورد استفاده قرار دهید.

در چه صورت بیمه نامه فسخ خواهد شد؟

در صورتی که بیمه شونده اطلاعات خلاف آنچه هست ارائه دهد یا خطراتی که ماشین را تهدید می کند تشدید شوند بیمه نامه بدنه فسخ میشود. همچنین اگر حق بیمه به موقع پرداخت نشود بیمه وی منقضی خواهد شد.

چه خودروهایی می توانند از بیمه بدنه استفاده کنند؟

بیمه بدنه ایران هیچ محدودیتی برای بیمه ندارد. خودروهایی که از تاریخ ساختشان بیشتر از 10 سال گذشته باشد به ازای هر سال، 5 درصد بر مبلغ بیمه آنها افزوده خواهد شد. صدور مجوز برای خودروهایی با عمر بیش از 20 سال منوط به ارائه مجوز از مدیریت بیمه های اتومبیل است.

مططالب مفید دیگر از وب

بیمه عمر ایران

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 17:26

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه خسارات ناشی از آسیب های احتمالی به خودرو را جبران می کند. بیمه بدنه ایران با سابقه ای نزدیک به یک قرن در صنعت بیمه، خسارت های ناشی از حوادث، سرقت، آتش سوزی، شکستن شیشه خودرو، سرقت درجا، سیل، زلزله، کشیده شدن میخ روی خودرو و زیان ناشی از عدم استفاده از خودرو را جبران می کند.

 

بیمه بدنه ایران چه خساراتی را جبران می کند؟

کمتر کسی پیدا می شود که صاحب خودرو باشد اما تجربه تصادف نداشته باشد. تصادف علاوه بر خسارات جسمی و روحی، خسارت های مالی نیز به همراه دارد. شاید نتوان برای جبران خسارت های روحی کاری انجام داد اما برای جبران خسارت های مالی می توان اقدامات پیشگیرانه انجام داد. بیمه بدنه ایران خسارت های مالی را برای شما جبران خواهد کرد.

پوشش های بیمه بدنه ایران شامل چه خسارت هایی است؟

حادثه: در این نوع پوشش بیمه چنانچه تصادف کنید و مقصر باشید، می توانید از بیمه بدنه خود برای تعمیر ماشین خود استفاده نمایید. همچنین در صورت سقوط خودرو یا واژگونی آن نیز می توانید از بیمه بدنه ایران برای جبران خسارت اتومبیل استفاده کنید.

سرقت: چنانچه خودروی شما به سرقت برود میتوانید از بیمه بدنه استفاده کنید.

آتش سوزی: اتفاقاتی همانند صاعقه، انفجار و آتش سوزی به خودی خود شک برانگیزند چه بسا اینکه خودرو شما نیز در این جریان ها دچار آسیب شود. در اینصورت می توانید از بیمه بدنه ایران برای جبران خسارت مالی وارد شده استفاده نمایید.

 

 

مواردی که ذکر شدند جزو پوشش های اصلی بیمه بدنه بود. علاوه بر این موارد بیمه ایران پوشش های اضافی را برای بدنه خودرو در نظر گرفته که شامل موارد زیر هستند.

شکستن شیشه خودرو: چنانچه شیشه خودرو شما بنا به دلایل طبیعی مانند تغییر دما شکسته شود می توانید از این پوشش اضافی بیمه ایران اضافه کنید.

سرقت درجا: سرقت درجا شامل دزدیده شدن قطعات جانبی خودرو است.

سیل، زلزله و بلایای طبیعی: قطعا شما هم بارها صحنه های شناور بودن خودرو در آب، یا ماندن خودرو زیر آوار زلزله را دیده اید. از وقوع این اتفاقات نمی توان پیشگیری کرد زیرا قابل پیش بینی نیستند. اما می توان راه چاره ای برای کاهش خسارات ناشی از این عوامل اندیشید. می توانید خودرو خود را با بیمه بدن ایران، بیمه نمایید.

موارد دیگری همچون نوسانات ارزش بازار، کشیده شدن میخ روی بدنه خودرو و  زیان ناشی از عدم استفاده از خودرو نیز با پوشش های اضافی بیمه بدنه ایران پوشش داده می شوند.

بیمه بدنه ایران برای شما آرامش خاطر به بار می آورد و لازم نیست زمان وقوع حادثه نگران مسائل مالی باشید.

 

مطالب مفید دیگر از وب

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

مجله اینترنتی باران...
ما را در سایت مجله اینترنتی باران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : baran barankavyani بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 17:25